Bezolejový kompresor – HECHT 2089

369,99 

Veľmi tichý bezolejový kompresor Príkon: 3000 W Sací výkon: 528 l/min Vzdušník: 50 l Max. tlak: 8 bar

Cena dopravy pre produkty nad 30 kg môže byť vyššia.
Pre určenie ceny dopravy Vás budeme kontaktovať.

Možný predaj na splátky

Bližšie informácie na 0905 357 375

Katalógové číslo: 8595614990653 Kategória:

Popis

Výhody:

  • Bezolejový kompresor s 50-litrovým vzdušníkom
  • Extrémne tichá prevádzka umožňuje bezproblémovú prácu aj vo vnútorných priestoroch
  • Zdroj stlačeného vzduchu bez prímesi olejových čiastočiek
  • Bezúdržbová prevádzka
  • Výkonný motor 3000 W
  • Maximálny sací výkon 528 l/min
  • Maximálny tlak 8 bar
  • Vybavený poistným ventilom a manometrom
  • V spodnej časti vypúšťací kohútik na manuálne vypúšťanie kondenzátu
  • Hrúbka tlakovej nádoby spĺňa najnovšie európske normy
  • Regulácia tlakovej nádoby spĺňa najnovšie európske normy
  • Regulácia tlaku vzduchu s plne automatickým tlakovým spínačom
  • Vrátane dvoch gumových nožičiek pre tlmenie vibrácií
  • Vylepšené balenie pre zaistenie prepravy bez poškodenia kompresoru a tlakovej nádoby
  • Dve gumené kolesá a prídavné madlo pre jednoduchú manipuláciu a prepravu
  • Prepojenie kompresoru s pneumatickým náradím cez rýchlospojku

Dvojmotorový bezolejový kompresor so sacím výkonom 528 l/min. Kompresor je veľmi tichý a vďaka tomu, že neobsahuje olejovú náplň, nemôže sa stať, že by kvapky oleja prenikali do stlačovaného vzduchu. To je veľkou výhodou napríklad pri použití striekacej pištole, kedy olej môže kontaminovať farbu a znehodnotiť nástrek.

Kompresor je poháňaný elektrický motorom 230 V/50 Hz.

Kompresor je veľmi tichý. Reálny hluk je zrovnateľný s hlasitosťou rozhovoru dvoch osôb. V garáži alebo v dielni si preto možno ani nevšimnete, že je kompresor zapnutý.

Ďalšou výhodou je absencia oleja v kompresora. To na jednej strane uľahčí údržbu spojenú s kontrolou, doplňovaním a výmenou oleja u bežných olejových kompresorov, zároveň olej nemôže prenikať do vzduchu. Pri olejových kompresor sa môže kedykoľvek do tlakového vzduchu dostávať menšie či väčšie množstvo oleja, čo môže byť nežiaduce.