Akumulátorová štvorkolka – HECHT 56150 HURON

1 349,99 

Akumulátorová štvorkolka s kovovým rámom. Motor 1200 W. Rýchlosť až 40 km/h. Akumulátor 60 V/20 Ah. Nosnosť 120 kg. Rozmery (D x Š x V): 145 x 102 x 96 cm.

Cena dopravy pre produkty nad 30 kg môže byť vyššia.
Pre určenie ceny dopravy Vás budeme kontaktovať.

Možný predaj na splátky

Bližšie informácie na 0905 357 375

Katalógové číslo: 8596520067101 Kategória:

Popis

Z dôvodu nutnosti odborného zostavenia a nastavenia vrátane odbornej inštruktáže, je možné tento produkt vyzdvihnúť len v našich značkových predajniach HECHT – špecialista na záhradu.

Výhody

  • kvalitné a dizajnovo veľmi dobre spracovaná štvorkolka terénneho vzhľadu v matnej maskáčové farbe
  • redukcia
  • 5 x batéria 12V 
  • automatické radenie, prepína sa iba v režimoch vpred alebo vzad
  • veľké kolesá, moderné veľký LED displej s informáciou o rýchlosti, stave nabitia s možnosťou nastavenia farby displeja, modelový rok 2018
  • LED odbočovacie svetlá s prerušovačom
  • viacstupňové nastavenie tuhosti tlmiča
  • aretácia brzdy pre stav zabrzdené
  • kvalitné terénne pneumatiky
  • 2" ťažné zariadenie, pre pripojenie prívesného vozíka
  • vďaka tichému a ekologickému elektromotoru, môžete na štvorkolke jazdiť takmer kdekoľvek napr. ísť s deťmi na prechádzku do parku, kam s benzínovou štvorkolkou nemôžete

HECHT 56150 je akumulátorová štvorkolka určená pre voľnočasové aktivity vo farbe zelenej kamufláže. O pohon sa stará výkonný 1200 W elektromotor, ktorý je napájaný z akumulátora s napätím 60 V s kapacitou 20 Ah. Vďaka tomu dosahuje štvorkolka rýchlosť až 40 km / h. Doba nabíjania je cca 8 – 10 hodín. Vypočítaný dojazd je až 42 km na jedno nabitie. Reálny meraný dojazd priemernou rýchlosťou 22 km / h pri hmotnosti vodiča 70 kg je 31 km. Rýchlosť a dojazd je samozrejme ovplyvnený hmotnosťou vodiča a prípadnou ďalšou záťažou, terénom, štýlom jazdy, stavom pneumatík a mnohými ďalšími aspektmi. Pri tom stroj uvezie až 120 kg.

Štvorkolka je vybavená prednými bubnovými brzdami a zadnými kvapalinovými, kotúčovými brzdami . Obe páčky bŕzd je možné zablokovať v stlačenej polohe, čo je užitočné napríklad pre parkovanie vo svahu, alebo pri preprave. Motor je osadený na zadnej odpruženej náprave, prevod z motora na os je pomocou uzavretej prevodovej skrine. Nechýba ani redukcia, ktorá sa ovláda pákou na pravej strane pod riadidlami. Predné kolesá sú na samostatne odpružených závesných ramenách. Kolesá sú osadené veľkými pneumatikami s hrubým dezénom zaisťujúcim dokonalú trakciu aj v teréne. Na riadidlách je upevnený digitálny tachometer, pod riadidlami v miestach, kde normálne býva palivová nádrž, je indikátor stavu nabitia akumulátora. Stroj je doplnený predným a zadným nosičom.

Vo výbave nechýbajú ani predné a zadné LED svetlá a LED smerovky alebo klaksón. LED osvetlenie vďaka svojej minimálnej spotrebe šetrí energiu spotrebovanú z akumulátora, preto prakticky nijako neovplyvní dojazd na jedno nabitie. Dravým vzhľadom i akceleráciou sa stroj približuje "dospelým" štvorkolkám so spaľovacím motorom. Zásadnou výhodou je však úplne tichá prevádzka bez emisií. Prevádzkovať teda možno aj v miestach, kde by hluk, alebo zápach splodín mohol okolie obťažovať, nie je však určená pre prevádzku na pozemných komunikáciách.