Akumulátorová štvorkolka – HECHT 56150 RED
1 349,99 €
Akumulátorová štvorkolka s kovovým rámom. Motor 1200 W. Rýchlosť až 40 km/h. Akumulátor 60V/20Ah. Nosnosť 120 kg. Rozmery (D x Š x V): 145 x 102 x 96 cm.
Popis
Výhody
- kvalitná a dizajnovo veľmi dobre spracovaná ATV športového vzhľadu v červenej metalickej farbe
- silný a výkonný elektromotor pripojený priamo na pohonnú nápravu, nie je tu reťaz ani kardanová hriadeľ, minimálna údržba
- redukcia
- 5 batérií 12 V sú zárukou dlhého dojazdu až 60 km (podľa zaťaženia a terénu)
- štvorkolka je automatická, radi sa len vpred alebo vzad
- veľké kolesá, moderný veľký LED displej s informáciou o rýchlosti, stave nabitia s možnosťou nastavenia farby displeja
- LED odbočovacie svetlá s prerušovačom
- viacstupňové nastavenie tuhosti tlmičov
- aretácia brzdy pre stav zabrzdené
- kvalitné terénne pneumatiky
- 2“ závesné zariadenie, pre pripojenie prívesného vozíka
- vďaka tichému a ekologickému elektromotoru, môžete na štvorkolke jazdiť takmer kdekoľvek napr. ísť s deťmi na prechádzku do parku, kam s benzínovou štvorkolkou nemôžete
- obľúbená vlajka Hecht odliší Vašu ATV od ostatných
HECHT 56150 je akumulátorová štvorkolka určená pre voľnočasové aktivity vo farbe červenej metalízy. O pohon sa stará výkonný 1200 W elektromotor, ktorý je napájaný z akumulátora s napätím 60 V s kapacitou 20 Ah. Vďaka tomu dosahuje štvorkolka rýchlosť až 40 km/h. Doba nabíjania je cca 8 – 10 hodín, na jediné nabitie štvorkolka prejde až 60 km. Rýchlosť a dojazd je samozrejme ovplyvnený hmotnosťou vodiča a terénom. Pri tom stroj uvezie až 120 kg.
Štvorkolka je vybavená prednými bubnovými brzdami a zadnými kvapalinovými, kotúčovými brzdami. Obe páčky bŕzd je možné zablokovať v stlačenej polohe, čo je užitočné napríklad pre parkovanie vo svahu, alebo pri preprave. Motor je osadený na zadnej odpruženej náprave, prevod z motora na os je pomocou uzavretej prevodovej skrine. Nechýba ani redukcia, ktorá sa ovláda pákou na pravej strane pod riadidlami. Predné kolesá sú na samostatne odpružených závesných ramenách. Na oceľových ráfikoch sú osadené veľké pneumatiky s hrubým dezénom zaisťujúcim dokonalú trakciu aj v teréne. Na riadidlách je upevnený digitálny tachometer, pod riadidlami v miestach, kde normálne býva palivová nádrž, je indikátor stavu nabitia akumulátora. Stroj je doplnený predným a zadným nosičom.
Vo výbave nechýba ani predné a zadné LED svetlo a LED smerovky alebo klaksón. LED osvetlenie vďaka svojej minimálnej spotrebe šetrí energiu spotrebovanú z akumulátora, preto prakticky nijako neovplyvní dojazd na jedno nabitie. Dravým vzhľadom i akceleráciou sa stroj približuje "dospelým" štvorkolkám so spaľovacím motorom. Zásadnou výhodou je však úplne tichá prevádzka bez emisií. Prevádzkovať teda je možné aj v miestach, kde by hluk, alebo zápach splodín mohol okolie obťažovať, nie je však určená pre prevádzku na pozemných komunikáciách.