Akumulátorová štvorkolka – HECHT 59399 RED
3 099,99 €
Akumulátorová štvorkolka homologizovaná pre prevádzku na pozemných komunikáciách. Motor 2200 W.
Popis
Výhody
- homologizácia pre prevádzku na ceste
- kvalitné a dizajnovo veľmi dobre spracovaná, terénneho vzhľadu
- silný a výkonný elektromotor pripojený priamo na pohonnú nápravu, nie je tu reťaz ani kardanová hriadeľ, minimálna údržba
- štvorkolka je automatická, radí sa len vpred alebo vzad
- veľké kolesá, moderný veľký LED displej s informáciou o rýchlosti, stave nabitia
- viacstupňové nastavenia tuhosti tlmiča
- aretácia brzdy pre stav zabrzdené
- kvalitné terénne pneumatiky
- 2" ťažné zariadenie, pre pripojenie prívesného vozíka
- vďaka tichému a ekologickému elektromotoru, môžete na štvorkolke jazdiť takmer kdekoľvek napr. Ísť s deťmi na prechádzku do parku, kam s benzínovou štvorkolkou nemôžete
HECHT 59399 je akumulátorová štvorkolesová štvorkolka s homologizáciou pre prevádzku na pozemných komunikáciách. Možno registrovať ako bežné vozidlo a s patričným technickým preukazom, evidenčným číslom a povinným ručením prevádzkovať aj na ceste. Štvorkolka sa tak môže stať úsporným a ekologickým dopravným prostriedkom do zamestnania poslúži pri ceste na nákup apod .. Rovnako dobre však poslúži aj pri práci v záhrade.
Vybavená je bezkľúčovou spínacou skrinkou. Namiesto kľúčika slúži diaľkový ovládač, v ktorého prítomnosti sa štvorkolka aktivuje. Bez neho elektronika nezopne. Ovládačom sa zároveň aktivuje alebo deaktivuje alarm . Na prepravu menšieho nákladu alebo nákupu možno použiť predný a zadný nosič, stroj je vybavený aj ťažným zariadením (guľou) pre ťahanie prívesných vozíkov.
Štvorkolka je vybavená prednými bubnovými brzdy a zadnými kvapalinovými, kotúčovými brzdami. Predné bubnové brzdy sú ovládané pákou na riadidlách, zadné kotúčové kvapalinové brzdy sú ovládané pedálom, pravou nohou. Motor je osadený na zadnej odpruženej náprave, prevod z motora na os je pomocou uzavretej prevodovej skrinke. Predné kolesá sú na samostatne odpružených závesných ramenách. Na prepracovaných hliníkových ráfikoch sú osadené veľké pneumatiky s hrubým dezénom zaisťujúcim dokonalú trakciu aj v teréne. Na riadidlách je upevnený digitálny tachometer. Dravým vzhľadom i akceleráciou sa stroj približuje "dospelým" štvorkolkám so spaľovacím motorom. Zásadnou výhodou je však úplne tichá prevádzka bez emisií . Prevádzkovať teda možno aj v miestach, kde by hluk, alebo zápach splodín mohol okolie obťažovať.
Podľa aktuálneho stavu akumulátora je doba nabíjania 8 – 15 hodín. Nabíjačka je súčasťou dodávky stroja.
Vypočítaný dojazd na jedno nabitie je 70 km . Reálny dojazd priemernou rýchlosťou 35 km / h pri hmotnosti vodiča 70 kg je 60 km. Dojazd je ovplyvnený kondíciou akumulátora, zaťažením stroje a terénom. Maximálna rýchlosť je 45 km / h.
Štvorkolka je vybavená ťažným zariadením (guľou).
Technické špecifikácie
Elektromotor | 2200 W /2200min-1 |
Akumulátor | 72 V / 52 A |
Najväčšia technicky prípustná / povolená hmotnosť na nápravu – predná | 165 kg |
Najväčšia technicky prípustná / povolená hmotnosť na nápravu – zadná | 206 kg |
Najväčšia technicky prípustná / povolená hmotnosť | 371 kg |
Rozmery | 1840 x 1110 x 1100 mm |
Maximálna rýchlosť | 45 km / h |
Doba nabíjania | 8 – 15 h |
Maximálny dojazd * | 62 km |
Odporúčaný olej diferenciálu | 80W / 90 GL-4 / 465 ml |
Brzdová kvapalina | DOT 4 |
Rozmer pneumatík – predné | 21×7-10, 28F 21×7-10, 36F 175/70-10, 42 N 175/75-10, 28F |
Rozmer pneumatík – zadné | 20×10-10, 44F 250/45, 44 F |
Tlak pneumatík | 150 kPa |
Maximálne vodorovné zaťaženie ťažného zariadenia * | 74 kg |
Maximálne zvislé zaťaženie ťažného zariadenia * | 8 kg |
* Dojazd a výdrž batérie závisí na teréne a hmotnosti vodiča.
* Špecifikácie sa môžu meniť bez predchádzajúceho oznámenia.