E-skúter – HECHT CITIS MAX WHITE
1 649,99 €
Elektrický skúter – trojkolka. Max. rýchlosť 25 km / h. Dojazd 60 km. Výkon motora 800 W. Akumulátor 60 V / 20 Ah.
Popis
Výhody
- Elektrický skúter-trojkolka
- Vhodný najmä pre užívateľov vyššieho veku a/alebo so zníženou pohyblivosťou
- Veľmi pohodlné sedlo s posuvnou opierkou
- 3 režimy rýchlosti
- Maximálna rýchlosť 25 km/h
- Legálne pre použitie na pozemných komunikáciách
- Dojazd až 60 km
- Funkcia spiatočnej rýchlosti vrátane akustickej signalizácie
- Dostatok úložného priestoru
Elektrický skúter – trojkolku vďaka jej stabilite, jednoduchej údržbe a ovládaniu ocenia nielen osoby so zníženou pohyblivosťou. Komfortná nastaviteľná (posuvná) sedačka s opierkami rúk zaistí vodičovi stabilné sedenie a pohodlné riadenie. Všetky ovládacie prvky sú umiestnené na riadidlách, preto môžu skúter bezpečne ovládať aj osoby so zníženou pohyblivosťou dolných končatín. Pri ľavom madle je štandardne ovládanie svetiel, smerových svetiel a klaksónu, pri pravom madle sú to potom funkcie, ktoré už u skútrov nebývajú tak bežné. Napríklad je to prepínač obmedzovača rýchlosti. Tým je možné nastaviť maximálnu rýchlosť na 15, 20 alebo 25 km/h. Samozrejmosťou je aj tlačidlo, ktorým je možné aktivovať spiatočku. Nespornou výhodou sú aj vysoká spoľahlivosť, ľahká údržba a nízke prevádzkové náklady. Trojkolka má homologizáciu pre prevádzku na pozemných komunikáciách, k jej riadenie postačí vodičské oprávnenie skupiny AM.
Spínacia skrinka je umiestnená napravo pod riadidlami. Zámok je opatrený kovovou klapkou, ktorá zabráni, aby niekto nemohol zámok poškodiť. Bez originálneho kľúča totiž nemožno otvoriť.
Súčasťou dodávky je aj uzamykateľný box, ktorý možno ľahko pripevniť na zadnú stranu operadla. Box je dodávaný ku skútru ZADARMO
Pre prípad, že vodič potrebuje prevážať palicu, odporúčame zakúpiť sadu držiakov náradia M9GLC (5 ks v balení) a dvojicu týchto držiakov uchytiť pozdĺž sedačky pod madlom.
Údaj o maximálnom dojazde udáva orientačnú hodnotu, akú je možné dosiahnuť za absolútne ideálnych podmienok. V praxi je potom dojazd do značnej miery ovplyvnený hmotnosťou vodiča a ďalšieho nákladu, výškovým prevýšením prekonávaným pri jazde, poveternostnými podmienkami, stavom vozovky, spôsobom jazdy, početnosťou rozjazdov (napríklad na križovatkách), stavom pneumatík (najmä ich nahustenie), kondíciou akumulátorov a mnohými ďalšími faktormi. V extrémnych podmienkach sa tak dojazd môže znížiť aj na menej ako 50% uvádzanej hodnoty.